دخول

لقد نسيت كلمة السر

المواضيع الأخيرة
» نتائج الصف الاول اعدادى
الثلاثاء يونيو 07, 2011 2:57 am من طرف ashraf_g2

» حفل تكريم اوائل شهر اكتوبر
الخميس نوفمبر 11, 2010 2:44 pm من طرف eman hassan

» مراجعة شهر اكتوبر
السبت أكتوبر 23, 2010 10:48 am من طرف eman hassan

» رحلة الى وندر لاند والحديقة الدولية
السبت أكتوبر 23, 2010 10:40 am من طرف eman hassan

» مراجعة شهر اكتوبر
السبت أكتوبر 23, 2010 2:07 am من طرف لآلئ

» الرفق بالتلاميذ يا أهل العلم
الجمعة أكتوبر 22, 2010 4:07 am من طرف لآلئ

» دقة بدقة لو زدت لزاد السقا
الأربعاء أكتوبر 20, 2010 12:08 pm من طرف احمدمدحت

» فريق الكشافة
الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 10:15 pm من طرف احمدمدحت

» يوم السبت والدراسة
الثلاثاء أكتوبر 05, 2010 3:30 pm من طرف الناظر

دائرة معارف مصر للاطفال

الجمعة يونيو 04, 2010 1:47 am من طرف حسن مرسى

تعاليق: 0

التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

السجن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اذهب الى الأسفل

السجن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة  لآلئ في الخميس يناير 28, 2010 11:18 am

[b][center]بمناسبة انتهاء امتحانات الفصل الدراسى الاول وبداية الاجازية نعمل استراحة للطلبة والمدرسين
ونلعب لعبة جملية هى لعبة السجن
اكيد بتسألو اية هية اللعبة؟
هى عبارة عن حكم بالسجن يحكم بية العضو باللعبة على اي عضو آخر فى المنتدى
واكيد مدام فيه سجن وحكم بالسجن يبقى اكيد فيه برائة وحد يخرج حد من السجن
اللبعة كالتالى
كل واحد يدخل يكمل العد الموجود لحد رقم 5 هوه اللى يصدر أو حكم بالسجن على اى عضو بالمنتدى ويستنى المسجون الافراج عيلة من عضو آخر وهكذا
وهبدأ العد من اللآن
العدد 1
avatar
لآلئ
متفوق
متفوق

عدد المساهمات : 55
نقاط : 101
تاريخ التسجيل : 28/01/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: السجن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة  ندي الورد في الخميس يناير 28, 2010 11:28 am

ممكن العب معاكووووووووووووو
2222222222222222222222222222222222222222222

alien alien alien alien alien alien alien
avatar
ندي الورد
متقدم
متقدم

عدد المساهمات : 9
نقاط : 17
تاريخ التسجيل : 28/01/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

أهلا بالعضوة الجديدة لآلئ

مُساهمة  الناظر في الجمعة يناير 29, 2010 9:38 am

أهلا بيكى فى المنتدى - بجد المنتدى نور- بس يايريت تحطوا صورة لآلئ الصغيرة على المنتدى
وعلى العموم لسه الاعضاء قليلين ويارب يكمل العدد خمسة
العدد 33333333
avatar
الناظر
مؤسس المنتدى
مؤسس المنتدى

عدد المساهمات : 33
نقاط : 68
تاريخ التسجيل : 18/12/2009
العمر : 31

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://abdallahrefaie.the-up.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: السجن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة  احمدمدحت في الجمعة يناير 29, 2010 12:09 pm

العدد444444444444
avatar
احمدمدحت
المراقب العام
المراقب العام

عدد المساهمات : 53
نقاط : 113
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

لعبة جميلة بس عايز افهمها اكتر

مُساهمة  عبدالرحمن في السبت يناير 30, 2010 7:54 am

555555555555555555555555555

عبدالرحمن
مبدع
مبدع

عدد المساهمات : 15
نقاط : 35
تاريخ التسجيل : 30/01/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

السلام عليكم

مُساهمة  عبدالرحمن في السبت يناير 30, 2010 7:56 am

اخترت الأستاذ /احمد مدحت

عبدالرحمن
مبدع
مبدع

عدد المساهمات : 15
نقاط : 35
تاريخ التسجيل : 30/01/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: السجن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة  لآلئ في الأحد يناير 31, 2010 7:01 am

عبدالرحمن كتب:اخترت الأستاذ /احمد مدحت
[b][center]انا مع رأيك يا عبد الرحمن
ان أول واحد ندخله السجن هو أحمد مدحت ويبقى يقبلنى ان حد خرجه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
لآلئ
متفوق
متفوق

عدد المساهمات : 55
نقاط : 101
تاريخ التسجيل : 28/01/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

إن شاء الله براءة

مُساهمة  احمدمدحت في الأحد يناير 31, 2010 12:56 pm

الكلام ده جميل جدا بس ربنا معايا وعلى رأى المثل ( ياما فى السجن مظاليم)
avatar
احمدمدحت
المراقب العام
المراقب العام

عدد المساهمات : 53
نقاط : 113
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: السجن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة  ندي الورد في الأحد يناير 31, 2010 10:40 pm

احمدمدحت كتب:الكلام ده جميل جدا بس ربنا معايا وعلى رأى المثل ( ياما فى السجن مظاليم)
[b]هههههههههههههههههههههههههى دة صورتك وانت فى محاجر السجن ههههههههههههههه
بس ليه مش لابس ملابس السجن
ولا انت مسك هناك اشراف على المسجين
ايه رائيك هدخل عبد الرحمن معاك عشان تشتغلوا مع بعض
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
ندي الورد
متقدم
متقدم

عدد المساهمات : 9
نقاط : 17
تاريخ التسجيل : 28/01/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: السجن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مُساهمة  لآلئ في الأحد يناير 31, 2010 11:49 pm

[b][center]هههههههههههههه
كفاية علي احمد كدة فى السجن شكله خلص الجبل اللى وراه
قررت اخرجه واسيب عبد الرحمن
شوف يا عبد الرحمن مين هيطلعك بقى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil :twiste
d:
avatar
لآلئ
متفوق
متفوق

عدد المساهمات : 55
نقاط : 101
تاريخ التسجيل : 28/01/2010

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى